Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Київобл-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефонами: +38 (044)-39-49-104 , +38 (044)-428-98-43 або безпосередньо до ТОВ «Київобл-газзбут» за адресою: 04108, м. Київ, пр. Свободи, будинок 2 Г, літера А

E-mail: kv.contact@gaszbut.in.ua

Графік роботи:
пн-чт 8:00 – 17:00
пт 8:00 – 16:00
перерва 12:00 – 12:45

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ “Київобл-газзбут” Смоляков Денис Анатолиевич